Vođenje projekata
Vođenje projekata
Poslovi Vođenja projekata (Project managment-a) tijekom pripreme i realizacije projekta sastoje se od sljedećih obveza Izvršitelja u svim fazama:
- Pružiti usluge financijskog, pravnog i tehničkog savjetovanja po zahtjevu Naručitelja vezano uz izradu: Idejnog, Glavnog i Izvedbenog projekta, tendera, postupka građenja, troškova građenja, primopredaje građevine, uporabom i uklanjanjem građevine.
- Financijska, pravna i tehnička priprema i planiranje poslova u vezi s projektiranjem i gradnjom te praćenje provođenja tog plana.
- Savjetovanje, odabir i ugovaranje poslova za Projektanta, Revidenta, Nadzornog inženjera, Izvođača, ovlaštenog Inženjera geodezije i drugih osoba koje obavljaju poslove u vezi s projektiranjem i gradnjom građevina te savjetovanje u ugovaranju poslova s tim osobama.
- Povezivanje i usklađivanje rada Projektanta, Revidenta, Nadzornog inženjera, Izvođača, ovlaštenog Inženjera geodezije i drugih osoba koje sudjeluju u projektiranju i gradnji te nadzoru nad njihovim radom u svrhu zaštite prava i interesa Naručitelja.
- Imenovati Voditelja projekta odgovornog za cjelovitost i međusobnu usklađenost radova koji ujedno koordinira sve sudionike na projektu.
- Osigurati stalno prisustvo Voditelja projekta od početka realizacije projekta pa sve do završetka projekta.
- Imenovati suradnike Voditelja projekta po strukama.
- Pribavljanje akata, analiza, studija, elaborata i drugih dokumenata potrebnih za izradu Idejnog, Glavnog i Izvedbenog projekta te Projekta uklanjanja građevine.
- Pribavljanje svih dokumenata i sklapanje svih pravnih poslova potrebnih za izdavanje akata za provođenje dokumenata prostornog uređenja, građenja, uporabu i/ili uklanjanje građevina i pribavljanje tih akata.
- Planiranje i praćenje dinamike realizacije projekta.
- Ekonomska obrada podataka o Vođenju projekta.
- Analiza i kontrola Glavnog i Izvedbenog projekta i troškovnika, te pravovremeno davanje primjedbi i eventualnih dopuna Glavnog i Izvedbenog projekta.
- Suradnja s Naručiteljem pri formiranju tender dokumentacije.
- Suradnja s Naručiteljem kod formiranja liste mogućih Ponuditelja.
- Raspis tendera zajedno s Naručiteljem.
- Analiza prispjelih ponuda s usporednim tablicama za utvrđivanje najpovoljnijeg Ponuditelja.
- Predlaganje najpovoljnijeg Ponuditelja Naručitelju za potpisivanje Ugovora o građenju.
- Izrada prijedloga Ugovora o građenju sa općim i posebnim uvjetima Ugovora o građenju.
- Pravna pomoć Naručitelju pri ugovaranju i eventualnim Sudskim postupcima.
- Suradnja s javno pravnim tijelima.
- Praćenje tijeka postupka ishođenja Lokacijske, Građevinske i Uporabne dozvole.
- Svakodnevna koordinacija svih sudionika na provedbi projekta uključivo i koordinaciju sa okruženjem (susjedi, institucije itd.).
- Analiza rizika očekivanih troškova i planiranog vremena provedbe projekta.
- Revizija planova provedbe projekta.
- Tjedno i mjesečno izvještavanje o stanju projekta.
- Organizacija tjednog operativnog sastanka svih odgovornih osoba svih sudionika uključenih u projekt sa pisanjem zapisnika.
- Provjera izvedbenih planova Izvođača radova prema zahtjevima projekta.
- Sastavljanje, nadzor i nadopuna plana plaćanja unutar 14 dana od dana potpisa Ugovora o građenju.
- Briga o postupcima i provedbi kontrole kvalitete.
- Briga o osiguranju dokaza, atesta, pribavljanje mišljenja i provedbi ispitivanja za izvanredno dokazivanje kvalitete ugrađenih elemenata i materijala, te izvedenih radova.
- Izrada odgovarajućih izvješća za Naručitelja o stanju radova u svezi s trošenjem sredstava, rokovima i kakvoćom izvedenih radova u okviru tjednih izvješća.
- Sastavljanje liste garantnih rokova.
- Nadzor uklanjanja skrivenih nedostataka.
- Priprema prijedloga za raskid Ugovora o građenju ukoliko su se za to stekli uvjeti krivnjom Izvođača.
- Utvrđivanje prijedloga i izrada planova provedbe projekta za fazu izgradnje i fazu korištenja.
- Sastavljanje uputa o čuvanju i održavanju izgrađenog objekta odnosno postrojenja.
- Stručna podrška pri žalbenom, tužbenom ili sličnom postupku.
- Prikupljanje privremenih mjesečnih situacija Izvođača i kontrola istih prije predaje Naručitelju na naplatu.
- Provjera sve projektne i ostale dokumentacije: nacrta i proračuna s obzirom na usklađenost i točnost te kod utvrđenih nedostataka i/ili nesuglasica prije izvođenja radova pismeno o tome obavijestiti Naručitelja, kako bi pravovremeno pribavio potrebno pojašnjenje.
- Pridržavati se tehničke dokumentacije na temelju koje je izdana Građevinska dozvola i Izvedbene dokumentacije.
- Pribavljanje svih dokumenata i sklapanje svih pravnih poslova potrebnih za građenje građevine te obavljanje radnji koje je Naručitelj dužan obavljati tijekom projektiranja i građenja građevine.
- Omogućiti Naručitelju uvid u sve radove koji su predmetom Ugovora o građenju.
- Postupati u skladu s pismenim uputama Naručitelja.